یک مدال برنز دستاورد آزاد کاران ایران در 4 وزن نخست زیر 23 ساله های جهان در لهستان
1396/09/06-00:09
1420
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

یک مدال برنز دستاورد آزاد کاران ایران در 4 وزن نخست زیر 23 ساله های جهان در لهستان

امین طاهری به برنز وزن 125 کیلوگرم دست یافت، اطری، صادقی و کریمی در اوزان 57، 61 و 86 کیلوگرم حذف شدند

درپایان رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی 23 ساله های جهان در لهستان، تیم ایران در وزن 125 به وسیله امین طاهری به مدال برنز دست یافت، در حالی که اطری ، صادقی و کریمی در اوزن 57، 61 و 86 کیلوگرم به مدالی دست نیافتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 8 کامیل کاسکیولک از لهستان را مغلوب کرد، وی در دور بعد در مصاف با جری هینو از فنلاند با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل، ماگومدامین دبیراف از روسیه با نتیجه 12 بر یک مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد که در این دیدار میهالی ناگی از مجارستان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری، در دور نخست مقابل کازویا کویاناگی از ژاپن با نتیجه 7 بر 7 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، حذف شد.  در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر یک شوتا فارتنادزه از گرجستان را شکست داد، اما در دور سوم مقابل اسلام دودایف از روسیه با نتیجه 6 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف روسی مقابل کشتی گیر ژاپنی، از دور رقابت ها کنار رفت. در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی، یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال کشتی آزاد امید ایران در رقابت‌های جهانی و دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان ۲۰۱۵ در دور نخست مقابل جبرییلوف از روسیه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد.

کریمی در حالی که تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه از حریف روس خود پیش بود در نهایت ۱۴ بر ۳ شکست خورد. وی اگر این کشتی را پیروز می‌شد در دور بعد باید به مصاف یوری کالاشنیکوف کشتی گیر روسی‌الاصل از رژیم اشغالگرد قدس می‌رفت که توانسته بود با نتیجه ۴ بر صفر ساموئل بروکس از آمریکا را از پیش رو بردارد.

رقابت های 4 وزن دوم این رقابت ها از ساعت 12:30 فردا یکشنبه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

کشتی آزاد زیر 23 ساله های جهان- لهستان , اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری