یک برنز حاصل کار 2 آزادکار جوان ایران در نخستین روز قهرمانی 2017 جوانان آسیا در تایوان
1396/03/27-17:03
1547
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

یک برنز حاصل کار 2 آزادکار جوان ایران در نخستین روز قهرمانی 2017 جوانان آسیا در تایوان

رقابت های 6 وزن دوم فردا یکشنبه برگزار می شود

وضعیت جدول نماینده ایران در روز دوم مشخص شد

شایان جلیل زاده با پیروزی 4 بر صفر مقابل نماینده چین در دیدار رده بندی وزن 120 کیلوگرم قهرمانی کشتی آزاد جوانان سال 2017 آسیا که در شهر تایچونگ تایوان برگزار می شود، به مدال برنز دست یافت، این درحالی است که علی فاتحی در وزن 50 کیلوگرم با شکست در نخستین دیدار، ششم شد تا جوانان ایران 2 وزن نخست را بدون مدال طلا پشت سر بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان رقابت های روز نخست به شرح زیر است:
در وزن 50 کیلوگرم علی فاتحی، در دور اول مقابل اناربک سیدیبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 9 بر 9 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، فاتحی از دور رقابت ها کنار رفت و در جایگاه ششم ایستاد.

در این وزن نماینده مغولستان 17 بر 13 کشتی گیر قزاقستان را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت .

در دیدار رده بندی هم نماینده قرقیزستان 10 بر صفر نماینده تایوان را برد و مدال برنز گرفت .

در وزن 120 کیلوگرم شایان جلیل زاده، پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل امیل آشیرعلیف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید اما در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر مقابل حسن بای رحیم اف از ازبکستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

جلیل زاده در این دیدار بنجین دوان از چین را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

دیگر مدال برنز این وزن را کشتی گیر هندی کسب کرد که توانست با حساب 3 بر 2 از سد کشتی گیر کره ای بگذرد.

مراسم وزن کشی 6 وزن باقی مانده نیز عصر امروز در اوزان 55، 60، 66، 64، 84 و 96 کیلوگرم برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند تا از صبح فردا یکشنبه به مصاف آنها بروند.

وضعیت جدول نمایندگان ایران در 6 وزن دوم به شرح زیر است:

وزن 55 کیلوگرم: شرکت کننده 13 نفر

نادر نصری نماینده ایران در این وزن، در دور اول با راتاناتهیوا از تایلند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف روزگلدی سعیداف از ترکمنستان می رود.

وزن 60 کیلوگرم: شرکت کننده 12 نفر

یونس امامی نماینده ایران دراین وزن، در دور اول به مصاف یونت اردنچیمگ از مغولستان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران چین و قرقیزستان روبرو می شود.

 وزن 66 کیلوگرم: شرکت کننده 15 نفر

امیرحسین حسینی نماینده ایران در این وزن، در دور نخست به مصاف ال آستا از سوریه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد به مصاف برندگان کشتی میان ویتنام و هند خواهد رفت .

 وزن 74 کیلوگرم: شرکت کننده 11 نفر

محمد متقی نیا نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف وانگ از چین تایپه می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان مغولستان و ژاپن می رود.

وزن 84 کیلوگرم: شرکت کننده 12 نفر

احمد بذری نماینده ایران در این وزن، در دور نخست به مصاف آلماس ژانیس از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران چین تایپه و ترکمنستان می رود.

وزن 96 کیلوگرم: شرکت کننده 12 نفر

دانیال شریعتی نیا نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف موهامت روزی کولی اف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در سوم به مصاف برنده گان کشتی بین کره جنوبی و ازبکستان خواهد رفت.
کشتی آزاد- قهرمانی کشتی 2017 جوانان آسیا - تایوان

اشتراک گذاری