کلینیک داوران المپیکی که از روز یکشنبه در اسکواکی آغاز شده بود، عصر امروز به پایان می رسد
1396/10/26-13:10
2402
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : داوران

کلینیک داوران المپیکی که از روز یکشنبه در اسکواکی آغاز شده بود، عصر امروز به پایان می رسد

در این کلینیک مدرسان داوری اتحادیه جهانی آخرین مقررات داوری کشتی دنیا را داوران المپیکی آموزش دادند

کلینیک داوران درجه S1 ( درجه المپیکی ) کشتی جهان که از روز یکشنبه در شهر براتیسلاوا کشور اسلواکی آغاز شده است، عصر امروز سه شنبه با آزمون کتبی و شفاهی از داوران به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی در این کلینیک آخرین تغییرات مقررات داوری کشتی به وسیله مدرسان اتحادیه جهانی کشتی تدریس می شود.

کمیته داوران اتحادیه جهانی کشتی برای شرکت در این کلینیک از 79 داور المپیکی از جمله محمد ابراهیم امامی، اردوان صاحب، محمد مصلایی و مزدک گیتی 4 داور از ایران دعوت بعمل آورده است .

آنتونیو سیلوستره رییس آلمانی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی، بوعزیز نایب رییس کمیسیون داوران از کشور تونس و ابراهیم چی چی اغلو از ترکیه و دیگر مدرسین اتحادیه جهانی کشتی امر تدریس دروس تعیین شده را به عهده دارند.

امروز در آخرین روز این کلینیک قرار است در مورد نحوه برخورد با کشتی گیر کم کار در کشتی فرنگی، نحوه جدید نشستن در خاک اجباری، خطاهای گوناگون در کشتی فرنگی و... به صورت تئوری و عملی، آموزش های لازم داده شود.

داوران المپیکی ایران عصر روز چهارشنبه به کشور باز می گردند و آخرین قوانین اعلام شده در کشتی آزاد و فرنگی را در اختیار مربیان ، کشتی گیران، داوران و دست اندرکاران و علاقمندان به ورزش اول کشور  قرار خواهند داد.

داوران بین المللی کشتی – UWW – اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری