کشتی فرنگی نوجوانان 2022 جهان – نمایندگان حریفان خود را شناختند
1401/05/02-21:05
361
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

کشتی فرنگی نوجوانان 2022 جهان – نمایندگان حریفان خود را شناختند

مسابقات در 5 وزن نخست از ظهر فردا آغاز می شود

قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی 2022 نوجوانان جهان ، عصر امروز در ایتالیا در تمامی اوزان برگزار شد و وضعیت جدول نمایندگان ایران مشخص شد تا از ظهر فردا دوشنبه در 5 وزن نخست در اوزان ۴۸ ، ۵۵ ، ۶۵ ، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، نمایندگان ایران در اوزان دهگانه به شرح زیر به دیدار رقبای خود خواهند رفت .

در وزن ۴۵ کیلوگرم پیام احمدی در دور اول باید با پاتل از هند کشتی بگیرد، در صورت برتری در این مسابقه باید در دور دوم به مصاف کشتی‌گیر قرقیزستانی برود. در این وزن ۱۴ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۴۸ کیلو گرم علی احمدی وفا در دور نخست با گالستیان از ارمنستان رو به رو می‌شود که در صورت برتری به مصاف برنده استونی و قزاقستان می‌رود. در این وزن ۱۴ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمد غلامی در دور نخست باید با بکیموف از قزاقستان مسابقه بدهد. در این وزن ۲۱ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد کمالی در دور نخست با چوبنکو از اوکراین رو به رو می‌شود، وی در صورت برتری باید در دور دوم به مصاف سورمانیدزه از گرجستان برود . در این وزن ۱۹ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل میرشکار دور اول باید با ویسوکزانسی از لهستان مسابقه بدهد. در صورت برتری به مصاف مامالادزه از گرجستان می‌ رود. در این وزن ۲۵ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم اهورا بویری در دور نخست باید با ابدیخادیر از قزاقستان رو به رو می‌شود. در صورت پیروزی دور بعد با برنده ازبکستان و مولداوی کشتی خواهد گرفت .  در این وزن ۲۸ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد مرادی دور اول واردرسیان از ارمنستان روبه رو می‌شود ، در دور دوم هم با لنونن از فنلاند مسابقه می‌دهد. در این وزن ۲۳ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا آذر شب در دور نخست با کاجانن از فنلاند مسابقه می‌دهد که در صورت پیروزی با نماینده استونی رو به رو خواهد شد. در این وزن ۲۶ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار در دور نخست با گوول از ترکیه کشتی می‌گیرد. در صورت پیروزی راهی یک چهارم نهایی می‌شود که باید با برنده کشتی هند و ژاپن مسابقه بدهد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمد جهانگیری در دور اول با پتروف از بلغارستان روبرو می‌شود و در صورت برتری باید با برنده مجارستان و مصر رو به رو شود. در این وزن ۱۷ نفر وزن کشی کردند.

کشتی فرنگی نوجوانان 2022 جهان در ایتالیا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری