کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه – مهدی علیاری برنده رقابت 97 کیلوگرمی های ایران
1397/04/31-12:04
1945
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه – مهدی علیاری برنده رقابت 97 کیلوگرمی های ایران

علیاری مدال برنز گرفت، طاهری راهی دیدار رده بندی 87 کیلوگرم شد

در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام وهبی امره که در شهر استانبول ترکیه جریان دارد، مهدی علیاری با پیروزی مقابل 7 بر یک مقابل امیرحسین حسینی در دیدار رده بندی به مدال برنز وزن 97 کیلوگرم دست یافت تا برنده رقابت نماینده های اعزامی ایران به رقابت ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، حال باید دید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی که در به در به دنبال یک 97 کیلوگرمی آماده و حداقل در اندازه های بازی های آسیایی 2018 اندونزی می گردد، انگشت روی علیاری که به تازه گی از آسیب دیدگی راهی یافته، خواهد گذاشت یا خیر .

در واقع با محرومیت نفر اصلی وزن 97 کیلوگرم به خاطر استفاده از داروهای نیروزا و نتیجه ضعیف حیدری در گرجستان، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در صدد آزمایش سایر کشتی گیران مطرح این وزن است که شرکت دادن حسینی و علیاری در جام وهبی امره بیشتر در این راستا بود که با پیروزی 7 بر یک علیاری مقابل حسینی و کسب مدال برنز وی در این رقابت ها همراه شد.

حال باید دید که با این پیروزی رو در رو و آن هم در یک میدان خارجی  علیاری به فهرست اصلی دعوتی های کادر فنی به اردو اضافه می شود، یا همچنان باید به عنوان کشتی گیر مدعو در تمرینات اردویی شرکت کند.

روز گذشته از رقابت های 5 وزن دوم ایران رامین طاهری را در وزن 87 کیلوگرم داشت که وی در دور اول با نتیجه 2 بر صفر از سد صالح آیدین از ترکیه گذشت، در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر یک علی چنگیز دیگر نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله در برابر ژان بلنیوک دارنده مدال های نقره المپیک و طلا و برنز جهان از اوکراین با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت که عصر امروز برای کسب مدال برنز باید روی تشک برود.

ایران با سه کشتی گیر در اوزان 97 و 87 کیلوگرم در این رقابت ها شرکت کرده است که علیاری به مدال برنز و حسینی به عنوان پنجم وزن 97 کیلوگرم دست یافتند و طاهری نیز امروز برای کسب باید مبارزه کند.
دیدارهای رده بندی و فینال 5 وزن دوم امروز (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری