کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 – فرنگی کاران ایران حریفان خود را شناختند
1397/05/28-15:05
1877
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 – فرنگی کاران ایران حریفان خود را شناختند

نمایندگان کشورمان سه شنبه و چهارشنبه به مصاف حریفان خود می روند

مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 در جاکارتا برگزار شد و هر شش نماینده کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، وضعیت جدول نمایندگان کشتی فرنگی ایران ب شرح زیر است :

وزن 60 کیلوگرم: شرکت کننده 14 نفر

مهرداد مردانی نماینده ایران در این وزن، در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده حسن از اندونزی و شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن کشتی خواهد گرفت.
وزن 67 کیلوگرم : شرکت کننده 16 نفر

محمدرضا گرایی نماینده ایران در این وزن ، در دور اول با حسن عبدالکریم از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده تاژایف از ترکمنستان و تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان می رود.

آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند.
وزن 77 کیلوگرم : شرکت کننده 16 نفر

محمدعلی گرایی نماینده ایران در این وزن، در دور نخست به مصاف بین یانگ قهرمان آسیا از کشور چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده ناتال از تایلند و سینگ از هند روبه رو می شود.

آسخات دل محمد اف قهرمان آسیا از قزاقستان در گروه گرایی قرار دارد.

وزن 87 کیلوگرم: شرکت کننده 12 نفر

حسین نوری نماینده ایران در این وزن ، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف شیهاز اویلیکوف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران یمن و تایلند کشتی خواهد گرفت .

وزن 97 کیلوگرم: شرکت کننده 9 نفر

علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رامادانی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان چو هیو چول از کره جنوبی و یرولان ایسکاکوف قهرمان آسیا از قزاقستان می رود.
وزن 130 کیلوگرم: شرکت کننده 11 نفر

بهنام مهدی زاده نماینده ایران در این وزن ، در دور نخست به مصاف مورات رامونوف نایب قهرمان آسیا از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لینگ ژی منگ از چین و ناون از هند می رود.

مومین جان عبداله یف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان و کیم مین سئوک دارنده مدال برنز آسیا از کره جنوبی در گروه مهدی زاده حضور دارند.

طبق برنامه اعلامی مسابقات اوزان 60 و 67 کیلوگرم در روز 30 مردادماه انجام می شود و مسابقات اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم نیز روز 31 مردادماه برگزار خواهد شد.
این مسابقات از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 21 به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی 2 تشک برگزار خواهد شد.
اختلاف ساعت تهران با جاکارتا 2 ساعت و 30 دقیقه است به طوری که ساعت 13 به وقت جاکارتا 10:30 به وقت تهران است.
امسال رقابت های کشتی بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته در هر رشته آزاد و فرنگی در یک وزن کمتر و مجموعا در شش وزن المپیکی برگزار می شود.

کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری