کشتی دلیجان در تلاش برای رسیدن به دوران درخشان گذشته
1396/04/26-18:04
2290
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

کشتی دلیجان در تلاش برای رسیدن به دوران درخشان گذشته

این شهرستان، بار دیگر از نوجوانان شروع کرده است

شهرستان دلیجان که یکی دو دهه پیش با معرفی چهره های آینده دار به کشتی ایران ، اعتباری برای خود کسب کرده بود، در تلاش است با توجه دوباره به ورزش ملی، جایگاه گذشته خود را به دست اورد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در همین راستا مدتی است هیات جدید کشتی دلیجان، فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است تا بلکه بتواند با جلب حمایت مسوولان درجه اول ورزش ، شورای شهر و افراد خیر شهرستان جانی تازه به ورزش اول دلیجان بدهد که برگزاری مسابقه دوستانه جمعه گذشته در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان با شهرستان کاشان آغازگر این حرکت تازه بود.

رضا فدایی رییس هیات کشتی شهرستان دلیجان دراین باره گفت: دلیجان در سال های نه چندان دور قهرمانان مطرحی چون نصراله فدایی قهرمان نوجوانان آسیا و نایب قهرمان جوانان سال 2005 جهان ، ساجد جلایی قهرمان کشور در رده بزرگسالان و نفر اول جام بین المللی ایتالیا و رحمت اله حاجی زاده نایب قهرمان کشور را داشته و در تمام رده ها نیز قهرمان استان مرکزی بوده است که متاسفانه امروز به دلایل مختلف، خبری از آن افتخارات نیست .

وی افزود: به تازه گی مسوولیت هیات را پذیرفته و با همکاری تنی چند از علاقه مندان و قهرمانان سابق دلیجان در تلاش هستیم تا با استفاده بهینه از پتانسیل و اماکن موجود و در صورت امکان حمایت های مالی مراکز صنعتی قابل توجه در شهر، کشتی دلیجان را به روزهای اوج گذشته باز گردانیم .

فدایی گفت : ما با جذب چند مربی جوان و تجهیز و بازسازی سالن های تمرین و امکانات لازم از جمله تشک های کشتی، کارمان را شروع کرده ایم که امیدوارم بتوانیم با کمک های تربیت بدنی ، شورای شهر، مراکز صنعتی و حامیان مالی زمینه رشد و اعتلای دوباره کشتی دلیجان را فراهم کنیم .

وی خاطرنشان کرد: دیدار دوستانه جمعه گذشته با کاشان، نخستین ارزیابی ما از پتانسیل موجود در رده پایه بود و ماه آینده نیز میزبانی رقابت های استانی را به عهده خواهیم داشت تا آغازی باشد برای حرکت سریع تر کشتی در دلیجان.

فدایی در پایان گفت :در این راستا دست همکاری به سوی اهالی فن و اعضای محترم خانواده کشتی، قهرمانان ، پیشکسوتان ، مسوولان و خیران دلیجان داریم تا با بلکه بتوانیم با کمک هم کشتی شهر را دوباره در مسیر پیشرفت قرار دهیم .

هیات کشتی دلیجان – نصراله فدایی   

اشتراک گذاری