وزیر ورزش و جوانان با اهدای 10 سکه از علیرضا کریمی تقدیر کرد
1396/09/08-19:09
1835
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

وزیر ورزش و جوانان با اهدای 10 سکه از علیرضا کریمی تقدیر کرد

قرار شده است به اضافه این سکه ها، جایزه برنده مدال طلای جهانی زیر 23 ساله ها نیز به کریمی اختصاص یابد

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعداز ظهر امروز چهارشنبه با اهدای 10 سکه بهار آزادی در جلسه رؤسای فدراسیون های ورزشی از علیرضا کریمی ملی پوش وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت های زیر 23 ساله های جهان در لهستان، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی،  وزارت ورزش و جوانان به اضافه درنظر گرفتن این سکه ها  اعلام کرده که قرار است پاداش برندگان مدال طلای رقابت های زیر 23 سال جهان را نیز برای این کشتی گیر درنظر گرفته شود.

کریمی دارنده مدال برنز بزرگسالان 2015 جهان و طلای 2014 جوانان جهان یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال طلای کشتی آزاد امید ایران در رقابت‌های جهانی لهستان بود که در دور نخست مقابل جبرییلوف از روسیه قرار گرفت و در حالی که تا یک دقیقه به پایان 3 بر 2 پیش بود در نهایت و بنا به دستور کادر فنی تن به شکست 14 بر 3 داد تا ضمن محرومیت خود از کسب مدال طلا باعث سقوط 5 پله ایی تیم ایران از سکوی سوم تا رده هشتم جدول رده بندی تیمی جهان شود.

وی یکبار دیگر نیز در رقابت های قهرمانی سال 2013 جوانان جهان در حالی که شانس مسلم کسب مدال طلا بود، مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس قرار نگرفت و از دور رقابت ها حذف شد.

قرار است، سازمان بسیج ورزشکاران نیز به همین مناسبت و به خاطر تقدیر از اقدام ارزشمند کریمی در جهانی زیر 23 ساله ها، طی مراسمی، مدال پهلوانی به به وی اهدا کند.

تقدیر از علیرضا کریمی, کشتی آزاد 23 ساله های جهان ,اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری