وزن کشی چهار وزن دوم کشتی فرنگی جهانی 2017 فرانسه انجام شد
1396/05/30-21:05
1778
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

وزن کشی چهار وزن دوم کشتی فرنگی جهانی 2017 فرانسه انجام شد

مردانی، الیاسی، قادریان و قوره جیلی حریفان خود را شناختند

رقابت ها از ساعت 12:30 فردا سه شنبه به وقت تهران آغاز خواهد شد

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم کشتی فرنگی جهانی 2017 که در شهر پاریس فرانسه جریان دارد ، ساعاتی پیش برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی وضعیت جدول نمایندگان ایران در رقابت های فردا که از ساعت 12:30 به وقت تهران آغاز می شود به شرح زیر است :

در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست با فیروز توختایف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده همت رستم از ترکیه و دیچر تورو کاستاندا از کلمبیا مبارزه خواهد کرد. در گروه مردانی یون وون چول قهرمان جهان از کره شمالی حضور دارد.

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول به مصاف سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس می رود و در صورت پیروزی مقابل وی در دور دوم با برنده کریستوپاس سیلویا از لیتوانی و کنستانتین استاس از بلغارستان کشتی می گیرد، در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته اند.

در گروه الیاسی آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان حضور دارد.

در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضوردارند، یوسف قادریان در دور اول با ماکسیم مانوکیان از ارمنستان روبرو می شود و درصورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پیتر نواک از چک و بیوربرگاز سوئد خواهد رفت. اصلان آتم نایب قهرمان جهان از ترکیه و زورابی داتوناشویلیقهرمان اروپا از گرجستان در گروه قادریان حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با مورات رومانوف از قرقیزستان پیکار می کند و در صورت گذر از سد اینحریف در دور دوم با برنده کشتی میان  لورنتز از فرانسه و هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از فنلاند کشتی می گیرد، در این وزن 27 نفر حضور دارند.

درگروه قوره جیلی صباح شریعتی دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان حضور دارد.

کشتی فرنگی – قهرمانی 2017 جهان – فرانسه

 

اشتراک گذاری