وزن کشی و گروه بندی مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام ( ره ) در قم انجام شد
1396/04/08-20:04
1718
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

وزن کشی و گروه بندی مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام ( ره ) در قم انجام شد

رقابت ها از صبح فردا جمعه به صورت تیم به تیم برگزار می شود

مراسم وزن کشی و گروه بندی سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در شهر قم انجام و رقابت ها نیز از صبح فردا جمعه به صورت تیم به تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir  و به نقل از فدراسیون کشتی، گروه بندی این رقابت ها که 13 کشور در قالب 18 تیم در آن شرکت دارند به شرح زیر است :

گروه یک: 1- ایران الف 2- ایران ب 3- فنلاند 4- قرقیزستان 5- گرجستان گروه دو: 1- ارمنستان 2- ایران ج 3- استان قم 4- ایتالیا 5- بلغارستان گروه سه: 1- ترکیه 2- ایران توسعه 3- اوکراین 4- منتخب غرب آسیا گروه چهار: 1- آذربایجان 2- عراق 3- تاجیکستان 4- صربستان این رقابت ها به صورت تیم به تیم برگزار می شود و در پایان مرحله مقدماتی تیم های برتر گروه یک و دو و تیم های برتر گروه سه و چهار برای حضور در دیدار فینال به مصاف یکدیگر می روند. مسابقات برای برگزاری تیم های حاضر در رقابت های کسب مقام پنجم تا هشتم نیز به همین نحو بین تیم های دوم برتر هر گروه برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که برای نخستین بار یک تیم با عنوان منتخب منطقه غرب آسیا و با کشتی گیرانی از کشورهای این منطقه در رقابت های جام یادگار امام (ره) شرکت کرده اند.

کشتی فرنگی نوجوانان – جام یادگارامام (ره) – قم   

اشتراک گذاری