وزن کشی 7 وزن دوم قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان آسیا برگزار شد
1396/04/31-16:04
1723
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

وزن کشی 7 وزن دوم قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان آسیا برگزار شد

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند و از صبح فردا یکشنبه به مصاف آنها خواهند رفت

مراسم وزن کشی 7 وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی 2017 آسیا بعد از ظهر امروز (شنبه) در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول رقابت های نمایندگان ایران در 7 وزن دوم به شرح زیر است :

در وزن 46 کیلوگرم سید عرفان جعفریان، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کشتی گیری از کشور ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران هند و کره جنوبی مسابقه خواهد داد، در این وزن 9 نفر حضور دارند.

در وزن 54 کیلوگرم مهدی عشقی، در دور اول به مصاف حریف مغولی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم با برنده کره جنوبی و میانمار مبارزه خواهد کرد، در این وزن 13 نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 63 کیلوگرم امیرحسین مقصودی، در دور اول با نماینده قزاقستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با نماینده کشور ژاپن دیدار خواهد کرد،در این وزن 11 کشتی گیر حضور دارند،

در وزن 69 کیلوگرم سید مبین حسینی، در مبارزه نخست به مصاف کشتی گیری از کشور کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران ازبکستان و پاکستان کشتی خواهد گرفت، در این وزن 12 نفر حضور دارند.

در وزن 76 کیلوگرم میثم زارع، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی میان نمایندگان ازبکستان و عربستان مسابقه خواهد داد، در این وزن 11 کشتی گیر شرکت دارند،

در وزن 85 کیلوگرم عباس فروتن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کشتی گیر قزاقستانی مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران چین تایپه و چین خواهد رفت، در این وزن 10 نفر وزن کشی کرده اند.

در وزن 100 کیلوگرم ، سید مهدی هاشمی، در دور اول با کشتی گیری از کشور ژاپن مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد نیز با برنده کشتی گیران مغولستان و تاجیکستان پیکار خواهد کرد، در این وزن 13 کشتی گیر حاضر هستند.

رقابت های 7 وزن دوم از صبح فردا (یکشنبه) آغاز خواهد شد.

قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2017 آسیا – کشتی آزاد

اشتراک گذاری