وزن کشی 4 وزن نخست کشتی آزاد زیر 23 سال های جهان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
1396/09/03-23:09
1637
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

وزن کشی 4 وزن نخست کشتی آزاد زیر 23 سال های جهان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

اطری، صادقی، کریمی و طاهری از فردا صبح (شنبه) به مصاف حریفان خود خواهند رفت

مراسم وزن کشی 4 وزن نخست کشتی آزاد زیر 23 ساله های جهان عصر امروز (جمعه) در شهر بیدگوشج لهستان برگزار شد و نمایندگان ایران در اوزان 57 ، 61 ، 86 و 125 کیلوگرم حریفان خود را شناختند تا از صبح فردا به وقت محلی به مصاف آنها بروند .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان ایران در 4 وزن نخست به شرح زیر است :

وزن 57 کیلوگرم : شرکت کننده 25 نفر

رضا اطری نماینده ایران در این وزن، در دور نخست به مصاف کازویا کویاناگی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده پرویز ابراهیم اف از آذربایجان و داتون فیکس از آمریکا مصاف رو به رو خواهد شد.

وزن 61 کیلوگرم: شرکت کننده 17 نفر

ایمان صادقی نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با شوتا فارتنادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم با برنده اسلام دودایف از روسیه و رندی ووک از سوئیس مبارزه می کند.

 وزن 86 کیلوگرم: شرکت کننده 21 نفر

علیرضا کریمی نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف علیخان جبرائیلوف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف با برنده ساموئل بروکس از آمریکا و نماینده رژیم اشغالگر قدس روبه رو می شود.

وزن 125 کیلوگرم: شرکت کننده 17 نفر

امین طاهری نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کامیل کاسکیولک از لهستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران مغولستان و فنلاند می رود.

کشتی آزاد زیر 23 ساله های جهان- لهستان , خبار کشتی ایران

اشتراک گذاری