نفرات واجد شرایط برای شرکت در جهانی کشتی آزاد زیر 23 ساله ها معرفی شدند
1396/06/29-17:06
1536
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

نفرات واجد شرایط برای شرکت در جهانی کشتی آزاد زیر 23 ساله ها معرفی شدند

معرفی سرمربی این تیم به علت عدم پذیرش از سوی نفرات مورد نظر به هفته آینده موکول شد

برای نخستین بار کمیته آنالیز حریفان خارجی تشکیل می شود، اما مشخص نشده است که این کمیته بر اساس چه معیارهایی باید کار کند

امروز در پی برگزاری جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، نفرات واجد شرایط برای شرکت در جهانی کشتی آزاد زیر 23 ساله ها در لهستان مشخص شدند، این درحالی است که تعیین سرمربی این تیم به علت عدم پذیرش مسوولیت از سوی افراد مورد نظر به هفته آینده موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir از میان دعوت نفرات مشخص شده ملی پوشان اوزان 57 ، 65 ، 74 کیلوگرم با برگزاری با مسابقه انتخابی درون اردویی ، دو وزن 61 و 97 کیلوگرم براساس نتایج حاصله در رقابت های داخل سالن 2017 آسیا در ترکمنستان برگزیده خواهند شد ، در صورتی که ملی پوشان اوزان 70، 86 و 125 کیلوگرم برگزیده شده اند.

با این حساب افراد تعیین شده برای حضور در اردوی جهانی کشتی آزاد زیر 23 ساله ها به شرح زیر است :

57 کیلوگرم: یونس سرمستی - رضا اطری (انتخابی درون اردویی)
61 کیلوگرم: ایمان صادقی (ارزیابی عملکرد در رقابت های ایندورگیم)
65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی - یونس امامی (انتخابی درون اردویی)
70 کیلوگرم: جمال عبادی
74 کیلوگرم: محمد متقی نیا - حمیدرضا زرین پیکر (انتخابی درون اردویی)
86 کیلوگرم: علیرضا کریمی
97 کیلوگرم: مجتبی گلیج (ارزیابی عملکرد در رقابت های ایندورگیم)
125 کیلوگرم: امین طاهری

در جلسه امروز شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد مقرر شد که این شورا بر فعالیت تیم های ملی در تمامی رده های سنی نظارت داشته و قرار هم شد که برای نخستین بار یک کمیته آنالیز فنی به منظور ارزیابی از وضعیت فنی کشتی گیران خارجی تشکیل شود تا تحت نظر شورای فنی به فعالیت بپردازد.

در این جلسه همچنین گزارشی در خصوص وضعیت و عملکرد تیم نوجوانان از سوی مجید ترکان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد به اعضای شورای فنی ارائه و مورد بحث قرار گرفت.

قسمتی از گزارشات ترکان اختصاص به انتخاب کادر فنی تیم ملی زیر 23 سال داشت که خاطر نشان شد با توجه به محدودیت زمان تا مسابقات جهانی امیدها در لهستان با تعدادی از افراد واجد شرایط برای قبول سرمربیگری این تیم مذاکره شد که هر یک به دلیل شرایط و ارزیابی های خود این سمت را نپذیرفتند.

مقرر شد در جلسه بعدی بعد از بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان، در مورد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید نیز تصمیم گیری شود.

رقابت های کشتی قهرمانی امید های جهان (زیر 23 سال) 30 آبان تا 5 آذر سال 96 به میزبانی شهر «بیدگوشچ» لهستان برگزار می شود.

شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد- جهانی کشتی زیر 23 سال - لهستان

 

اشتراک گذاری