مراسم وزن کشی چهار وزن دوم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان برگزار شد
1396/05/10-19:05
1760
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان برگزار شد

نصری، حسینی، بذری و حسن زاده حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم قهرمانی کشتی آزاد 2017 جهان که در شهر تامپره فنلاند جریان دارد، عصر امروز سه شنبه برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول رقابت های جوانان آزاد کار ایران در 4 وزن دوم به شرح زیر است :

وزن 55 کیلوگرم: شرکت کننده 23 نفر

نادر نصری نماینده ایران در این وزن، در دور اول به مصاف کوتابک از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با باقرامیان از لهستان مبارزه خواهد کرد.

وزن 66 کیلوگرم: شرکت کننده 25 نفر

امیرحسین حسینی نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کایا از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و قرقیزستان می رود.

وزن 84 کیلوگرم: شرکت کننده 24 نفر

احمد بذری نماینده ایران در این وزن، در دور نخست با برادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران سوئیس و ارمنستان مسابقه می دهد.

وزن 120 کیلوگرم: شرکت کننده 20 نفر

نعیم حسن زاده نماینده ایران در این وزن،  پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بریلیوسکی از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران بلغارستان و ترکیه مبارزه خواهد کرد.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 11:30 فردا (چهارشنبه) به وقت ایران آغاز می شود.

کشتی آزاد – قهرمانی جوانان 2017 جهان در فنلاند

 

 

اشتراک گذاری