مخالفت اعضای مجمع فدراسیون کشتی با استعفای خادم
1396/12/21-18:12
1598
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

مخالفت اعضای مجمع فدراسیون کشتی با استعفای خادم

درخواست یک ماهه مجمع برای راضی کردن خادم به ادامه مدیریت

اعضای مجمع فدراسیون کشتی در جلسه فوق العاده خود که بعد ازظهر امروز با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سالن کنفرانس خانه کشتی عبداله موحد برگزار شد، با استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون مخالفت کرده و از وزارت ورزش و جوانان نیز خواستار فرصت یک ماهه برای جلب رضایت وی به ادامه فعالیت در راس فدراسیون شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir به دنبال استعفای چند روز اخیر رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی روسای هیات های کشتی و سایر اعضای مجمع خواستار برگزاری مجمع فوق العاده شدند تا این موضوع را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم را در خصوص ادامه مدیریت در فدراسیون اتخاذ کنند که امروز در نهایت با اکثریت آرا با استعفای خادم مخالفت کرده و خواستار ادامه فعالیت وی شدند.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که ریاست مجمع امروز را به عهده داشت، اعلام کرد تا زمان بازگشت خادم ، حمید بنی تمیم نایب رئیس و رضا لایق دبیر فدراسیون، امور جاری را دنبال کنند و همچنین خاطرنشان کرد که وزارت ورزش نیز تلاش می کند تا پایان سال مالی، نسبت به پرداخت کامل معوقات مالی مربوط به بودجه مصوب فدراسیون اقدام کند.

لازم به یادآوری است که خادم در آغاز مجمع دقایقی را به مطرح کردن دلایل خود برای استعفا پرداخته و مجمع را ترک کرده است .

وی در صحبت های خود خاطرنشان کرده است که مشکل اصلی وی سخت شدن شرایط برای ادامه ریاست فدراسیون کشتی، عدم حمایت های لازم وزارت ورزش و جوانان از کشتی است.

با این وضعیت و مخالفت وزارت ورزش و جوانان و همچنین مجمع با استعفای رسول خادم، وی همچنان رییس فدراسیون باقی می ماند تا بلکه در یک ماه آینده، اعضای مجمع بتوانند زمینه بازگشت وی به راس فدراسیون را فراهم کنند.

رسول خادم ,مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی,پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری