محمد طلایی: حسن رحیمی و کمیل قاسمی در جهانی فرانسه همراه تیم ایران نخواهند بود
1396/05/01-08:05
2351
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد مربیان

محمد طلایی: حسن رحیمی و کمیل قاسمی در جهانی فرانسه همراه تیم ایران نخواهند بود

این دو قهرمان ملی هر دو آسیب دیده هستند

ملی پوشان با تأیید شورای فنی و 15 روز مانده به مسابقات جهانی معرفی خواهند شد

محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون اعلام کرد: حسن رحیمی و کمیل قاسمی ملی پوشان اوزان 57 و 125 کیلوگرم در المپیک2016 ریو، به علت آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ایران در جهانی 2017 فرانسه نخواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir طلایی با بیان این مطلب خاطرنشان کرده است که رحیمی صاحب کلاس ترین کشتی گیر وزن ٥٧ کیلوگرم دنیاست، او یک قهرمان بزرگ با پنج مدال المپیک و جهان محسوب می شود، اما چند سالی است که از ناحیه مینیسک پا و زانو دچار آسیب دیدگی است و این  آسیب دیگی امروز دیگر جدی شده و باید به زودی جراحی شود.

وی افزود: به همین دلیل نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی (رضا اطری) اولویت نخست برای شرکت در رقابت های جهانی فرانسه خواهد بود، اما ملی پوش اعزامی به مسابقات طبق نظر کادر فنی و تایید نهایی شورای فنی و 15 روز مانده به رقابت های جهانی 2071 معرفی می شوند. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: کمیل قاسمی نیز یک قهرمان ملی و پرافتخار برای کشتی ایران است، او قهرمان شجاعی است که همانند حسن رحیمی در سال های اخیر زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده اند و مردم خاطرات فراموش نشدنی از افتخارافرینی های آنها به یاد دارند. اما بهرحال وی در مسابقات انتخابی تیم ملی نتوانسته نفر برتر مسابقات در وزن خود باشد.  طلایی با اشاره به اینکه حسن رحیمی و کمیل قاسمی در این سال ها با تمام وجود برای افتخارآفرینی کشتی ایران در مسابقات بین المللی تلاش کرده اند و کادر فنی قدردان زحمات آن ها می باشد، در پایان گفت: سال پس از المپیک، سال پوست اندازی در کشتی جهان است و در هرحال با اعتماد به جوانان به رقابت های پاریس می رویم، زیرا هدف گذاری ما ترکیبی ایده ال برای رقابت های المپیک 2020 توکیو است و قطعا مردم با آگاهی از این ترکیب جوان و بعضا کم تجربه در کنار تیم ملی کشتی ازاد ایران خواهند بود.

لازم به یادآوری است که حسن رحیمی و کمیل قاسمی در فهرست کشتی گیران دعوتی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان بودند، اما  هر دو پس از دو سه روز اردو را ترک کردند تا نفرات اول اوزان 57 و 125 کیلوگرم بخت های نخست پوشیدن پیراهن تیم ملی در فرانسه باشند.

تیم ملی کشتی آزاد- محمد طلایی – جهانی کشتی 2017 فرانسه

اشتراک گذاری