قهرمانی پیش هنگام فرنگی کاران جوان ایران در آسیا با فینالیست شدن 2 نماینده کشورمان در روز دوم
1396/03/27-17:03
1528
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

قهرمانی پیش هنگام فرنگی کاران جوان ایران در آسیا با فینالیست شدن 2 نماینده کشورمان در روز دوم

دادمرز و حاجی پور به فینال اوزان 50 و 125 کیلوگرم راه یافتند

فینال دو وزن باقیمانده عصر امروز برگزار خواهد شد

پویا دادمرز و امیرمحمد حاجی پور به دیدار فینال رقابت های 2 وزن باقیمانده در روز دوم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در چین تایپه راه یافتند تا تیم ایران با احتساب مجموع امتیازات، قهرمانی پیش هنگام سال 2017 را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به کسب 3 مدال طلا و 2 نقره در روز نخست  و همچنین فینالیست شدن دو نماینده دیگر کشورمان امروز جمعه در روز دوم که حاصل آن حداقل 2 نقره خواهد بود، تیم ایران قبل از پایان رقابت ها به مقام قهرمانی دست یافت .

نتایج رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی امروز 2 نماینده کشتی فرنگی جوانان ایران به شرح زیر است :

در وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 برصفر وون دونگ هیوک از کره جنوبی را شکست داد، در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی نیز با حساب 7 بر 3 از سد جسوربک اورتیبیکوف از ازبکستان گذشت و راهی فینال شد.

دادمرز در دیدار پایانی به مصاف آلپامیس داستانبک از قزاقستان می رود. در وزن 120 کیلوگرم امیرمحمد حاجی پور، در کشتی نخست یو هائو دای از چین تایپه را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد، در دور دوم رومان کیم از قرقیزستان را 7 بر صفر شکست داد، در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر از سد کیسانگ کیم از کره جنوبی گذشت و به دیدار پایانی راه یافت.

حریف وی در دیدار فینال ساتیش از هند است. در روز نخست این مسابقات تیم ایران توسط محمد جواد رضایی، امین کاویانی نژاد و مهدی بالی در اوزان 55، 66 و 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا و کرامت عبدولی و امیرمحمد نوروزی در اوزان 60 و 96 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. محمد شربی نیازی در وزن 74 کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفان هشتم شد.

رقابت های فینال دو وزن باقیمانده کشتی فرنگی جوانان اسیا عصر امروز برگزار خواهد شد.

کشتی فرنگی – قهرمانی سال 2017 جوانان آسیا - تایوان

 

اشتراک گذاری