قهرمانان ملی کشتی پیام رسان همدردی جامعه بزرگ کشتی به هموطنان زلزله زده
1396/08/24-18:08
1532
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی کشتی آزاد

قهرمانان ملی کشتی پیام رسان همدردی جامعه بزرگ کشتی به هموطنان زلزله زده

رسول خادم به همراه رضایی، رحیمی، قاسمی، حسن یزدانی، عبدولی، اسماعیل پور، حسین نوری و محمدعلی گرایی راهی کرمانشاه شدند

قهرمانان ملی کشتی آزاد و فرنگی به عنوان نمایندگان جامعه بزرگ کشتی برای همدردی و کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه به مناطق ثلاث باباجانی و ازگله رفتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی ، قاسم رضایی، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، حسن یزدانی، سعید عبدولی، مسعود اسماعیل پور، حسین نوری و محمدعلی گرایی دارندگان مدال های جهان والمپیک صبح امروز (چهارشنبه) به همراه رسول خادم رئیس و حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی راهی منطقه زلزله زده شدند، تا بلکه بتوانند با رساندن پیام همدردی و کمک های در حد توان جامعه کشتی به آسیب دیدگان در کاهش غم و اندوه و مشکلات آنها تاثیر گذار باشند.

ملی پوشان که برخی کمک های غیر نقدی خود و جمع آوری شده از طرف مردم و جامعه کشتی را به همراه دارند با توقفی کوتاه در شهر کرمانشاه بلافاصله راهی مناطق زلزله زده شدند و از مناطق ثلاث باباجانی و ازگله بازدید و ضمن دیدار و ابراز همدردی با هموطنان خود، این کمک ها را به آن ها اهدا کردند.

پایگاها خبری اخبار کشتی ایران در کنار مردم داغدار ایران ضمن ابراز تاسف و تاثر عمیق به خاطر جان باختن و آسیب دیدن تعداد کثیری از هموطنان زلزله زده، از خداوند متعال برای خانواده های داغدار صبر جمیل و آسیب دیدگان سلامتی عاجل خواستار است .

زلزله زدگان استان کرمانشاه – بازدید قهرمانان ملی از مناطق زلزله زده

 

اشتراک گذاری