قرعه کشی پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی 2018 آسیا در قرقیزستان، انجام شد
1396/12/11-11:12
1725
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

قرعه کشی پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی 2018 آسیا در قرقیزستان، انجام شد

نمایندگان اوزان 57، 65 ، 70 ، 79 و 97 کیلوگرم ایران حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی 2018 آسیا، ظهر امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و نمایندگان اوزان 57، 65 ، 70 ، 79 و 97 کیلوگرم ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت قرعه کشی نمایندگان ایران در 5 وزن نخست به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند،  نادر حاج آقا نیا در دور اول با راحول آواره از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده سامانبیکوف از قرقیزستان و تسه وین سورن از مغولستان می رود.
در وزن 65 کیلوگرم که 14 نفر شرکت کننده دارد، یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با انخسایخان از مغولستان کشتی می گیرد.

در وزن 70 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کننده دارد، سید احمد محمدی در دور نخست به مصاف اوتوگورو از ژاپن می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان لی از کره جنوبی و باتردن از مغولستان مبارزه می کند.
در وزن 79 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کرده اند، عزت اله اکبری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آدام باتیروف از بحرین مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان گانبولد از مغولستان و آسمونی از تاجیکستان می رود.
در وزن 97 کیلوگرم که 11 نفر در آن حاضرند، مجتبی گلیج پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ابراگیم اف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بولدباتار از مغولستان و کیم از کره جنوبی می رود.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 8 صبح فردا (شنبه) برگزار می شود و رقابت های پنج وزن دوم نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

قهرمانی کشتی آزاد 2018 آسیا,  پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری