فرنگی کاران ایران در 4 وزن نخست جهانی زیر 23 ساله ها به 2 مدال برنز دست یافتند
1396/08/30-23:08
1448
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

فرنگی کاران ایران در 4 وزن نخست جهانی زیر 23 ساله ها به 2 مدال برنز دست یافتند

بلفکه و بویری روی سکوی سوم اوزان 71 و 75 کیلوگرم

رقابت های 4 وزن دوم فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

در پایان رقابت های 4 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی زیر 23 ساله های جهان که در شهر بیدگوشچ لهستان جریان دارد، فرشاد بلفکه و پیام بویری به مدال برنز اوزان 71 و 75 کیلوگرم دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان رقابت های  چهار وزن نخست به شرح زیر است: دروزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر کراسمیر کروموف از بلغارستان را مغلوب کرد، در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دانیل کاتاراگا دارنده مدال نقره جهان از مولداوی با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

بلفکه در این گروه پس از اینکه آرتور پولیتایف از اوکراین را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد در دیدار رده بندی نیز ریکاردو آبرسیا از ایتالیا را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 ایوان نیلیپیوک از لهستان را مغلوب کرد، در دور بعد مقابل راجبک بیسلطانوف از دانمارک با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله در مصاف با گلا بولکوادزه از گرجستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

بویری در دیدار رده بندی با نتیجه 6 بر 2 میراس بارشیلیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 85 کیلوگرم مهدی فلاح، در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر یوآن دیمیتریوف از بلغارستان را مغلوب کرد، در دور بعد مقابل اسلام عباس اف قهرمان جوانان جهان و نفر پنجم جهان از آذربایجان با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کشتی گیر مجارستانی، از دور رقابت ها کنار رفت.   در وزن 98 کیلوگرم امیرحسین حسینی، در دور نخست با نتیجه 2 بر 2 از سد رینیل دیاز راموس از کوبا گذشت، در دور بعد مقابل رافال کراجفسکی از لهستان با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف چینی، از دور رقابت ها کنار رفت.

مراسم وزن کشی 4 وزن دوم که رقابت های آن فردا چهارشنبه برگزار می شود، عصر امروز برگزار شد و میثم دلخانی، امین کاویانی نژاد، مهدی ابراهیمی و امین میرزازاده در اوزان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم حریفان خود راشناختند که براین اساس در وزن 59 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با لوییز اورتا سانچز از کوبا کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران آلمان و ژاپن می رود، در این وزن 22 نفر وزن کشی کرده اند. در وزن 66 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند امین کاویانی نژاد در دور اول با مانیش از هند مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران قرقیزستان و فرانسه رو به رو می شود. در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه می رود و در صورت شکست این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران قزاقستان، بلاروس و کشتی گیر مجارستان کشتی می گیرد، در این وزن 21 نفر حضور دارند. در وزن 130 کیلوگرم که 22 نفر به روی باسکول رفته اند امین میرزازاده در دور اول با سینگ مهارس از هند کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران قزاقستان و چک مبارزه می کند.

جهانی کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان, , UWW  اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری