شرایط شرکت کنندگان برای حضور در انتخابی تیم ملی از سوی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اعلام شد
1396/03/04-19:03
1433
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

شرایط شرکت کنندگان برای حضور در انتخابی تیم ملی از سوی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اعلام شد

شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد صبح روز (چهارشنبه) به منظور آبررسی تازه ترین وضعیت تیم های ملی کشتی آزاد و همچنین بررسی عملکرد نفرات اعزامی به رقابت های آسیا و بازی های کشورهای اسلامی تشکیل جلسه داد و تصمیماتی را نیز اتخاذ کرد.


به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1-  گزارش عملکرد کشتی گیران شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های کشور های اسلامی از سوی رضا لایق مدیر تیم ملی کشتی آزاد ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یونس سرمستی به دلیل بی تفاوتی در رقابت های بازی های کشور های اسلامی با اعلام نظر اعضای شورای فنی مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را نخواهد داشت.

جابر صادق زاده با توجه به ارزیابی کادر فنی و اعضای شورای فنی برای حضور در انتخابی تیم ملی، بین کشتی آزاد و کشتی پهلوانی صرفاً اجازه حضور در یک رشته را دارد.

2-  کشتی گیران واجد شرایط طبق فرآیند انتخابی تیم ملی، به صورت وزن به وزن بررسی و مورد تائید اعضای شورای فنی قرار گرفت،کشتی گیران دارای مجوز پزشکی، کشتی گیران بدون باخت قهرمانی کشور گروه ج و کشتی گیران شاخص برخی از اوزان که نیاز به مجوز شورای فنی داشتند نیز پس از بررسی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

 

کشتی آزاد – انتخابی تیم های ملی – شورای فنی کشتی آزاد

 

 

اشتراک گذاری