سومین بخش از مبلغ قرارداد کشتی گیران تیم های آزاد و فرنگی بیمه رازی پرداخت شد
1397/07/21-16:07
1965
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

سومین بخش از مبلغ قرارداد کشتی گیران تیم های آزاد و فرنگی بیمه رازی پرداخت شد

آخرین بخش مبلغ قراردادها در پایان لیگ برتر پرداخت می شود

در فاصله حدود یک ماه مانده به رقابت های ضربدری و فینال لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور بخش سوم از مبلغ قرارداد کشتی گیران، اعضای کادر فنی تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی پرداخت شد.

کیومرث محرابی مدیر تشکیلات ورزش بیمه رازی در این خصوص به پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir گفت: طبق بندهای قرارداد رسمی منعقد شده، تاکنون سه بخش از کل مبلغ قرارداد کشتی گیران، اعضای کادر فنی و سایر عوامل فعال در تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی پرداخت شده تا آنها با خیالی آسوده ، روحیه و انگیزه ایی بالا تمرینات آماده سازی برای حضوری قدرتمند و شایسته در رقابت های ضربدری و فینال لیگ برتر را دنبال کنند.

وی افزود: در حال حاضر به جز نفرات ملی پوش عضو تیم های ملی اعزامی به رقابت های جهانی 2018 مجارستان، سایر کشتی گیران شاخص زیر نظر کادرهای فنی در اردوهای شبانه روزی به سرمی برند تا با پشت سر گذاشتن تمرینات هدفمند شرایطی ایده ال در روز های پایانی لیگ به مصاف حریفان بروند.

محرابی شرایط اردوی تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی را رضایت بخش خوانده و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های فنی و تدارکاتی صورت گرفته تمامی کشتی گیران در هر دو رشته آزاد و فرنگی در مسیر پیشرفت قرار دارند که امید است، این شرایط به بالارفتن سطح و جذابیت رقابت ها در مرحله ضربدری و فینال بیانجامد.

وی در پایان تاکیدکرد که بخش پایانی مبلغ قرارداد اعضای تیم های بیمه رازی بلافاصله پس از پایان رقابت های لیگ پرداخت خواهد شد.

لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری