رضا اطری و حسن یزدانی صاحب پیراهن اوزان 57 و 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد شدند
1399/12/19-13:12
2087
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت کشتی آزاد

رضا اطری و حسن یزدانی صاحب پیراهن اوزان 57 و 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد شدند

اطری، عموزاد خلیلی را برد و یزدانی، قاسم پور را

صبح امروز سه شنبه رقابت های انتخابی اوزان 57 و 86 کیلوگرم کشتی آزاد برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در بازی های المپیک 2021 توکیو ژاپن در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در نهایت رضا اطری و حسن یزدانی با پیروزی مقابل حریفان خود مسافر المپیک شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir در این 2 تک کشتی که به خاطر شرکت قهرمانان طراز اول و صاحب مدال از سطح و حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، اطری توانست با حساب 6 بر 4 رحمان عموزاد دارنده مدال برنز جام جهانی 2020 را شکست داده ملی پوش شود.

در وزن 86 کیلوگرم هم حسن یزدانی 5 بر 2 کامران قاسم پور را مغلوب کرد و صاحب پیراهن تیم ملی این وزن در المپیک شد.

برخلاف تصور اهالی فن که براین باور بودند ملی پوش ها با 2 برد از 3 کشتی برگزیده بشوند، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصمیم گرفت تکلیف این 2 وزن را با یک کشتی مشخص و پرونده انتخابی آنها را ببندد.

براین اساس تا اینجای کار که حدود 6 ماه به رقابت های کشتی بازی های المپیک 2021 باقی مانده، تکلیف 2 وزن کسب سهمیه شده از 6 وزن المپیکی کشتی آزاد مشخص شد و احتمالا وضعیت وزن 125 کیلوگرم و بقیه اوزانی که هنوز کسب سهمیه نشده اند پس از رقابت های قهرمانی 2021 آسیا و گزینشی قاره آسیا و اتحادیه جهانی که در ماه های فروردین و اردیبهشت برگزار می شود، روشن خواهد شد.
البته غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از مسابقات که از طریق سایت فدراسیون کشتی منتشر شد، خاطرنشان کرده است که ملی پوش شدن رسمی اطری و یزدانی پس از جلسه کادر فنی و تایید فدراسیون کشتی اعلام خواهد شد.

به نظر می رسد، از حالا به بعد کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و مربیان اختصاصی اطری و یزدانی در اردوهای آماده سازی باید تمام توجهه خود را به طراحی های تمرینی جدید و رفع نواقص، تقویت نقاط قوت و بالا بردن قدرت بدنی به ویژه در 3 دقیقه دوم متمرکز کنند که در المپیک پاشنه اشیل قهرمانان طراز اول ما خواهد بود.

انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک 2021 , حسن یزدانی , رضا اطری , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری