دیدار داوران پیشکسوت کشتی از استاد رحیم عظیمی
1396/08/20-14:08
3212
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : داوران

دیدار داوران پیشکسوت کشتی از استاد رحیم عظیمی

در این دیدار تعدادی از داوران قدیمی از جمله نیک سرشت، نمازیان، عرب، سائقی و سپاسگزار حضور داشتند

تعدادی از داوران بین المللی بازنشسته یا همان پیشکسوت روز جمعه به ملاقات استاد رحیم عظیمی از داوران قدیمی المپیکی و رییس اسبق کمیته داوران کشتی ایران رفتند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir استاد عظیمی که تقریبا سمت استادی به همه داوران صاحب کلاس بین المللی و جهانی قدیم و جدید کشتی دارد، این روزها به خاطر ناراحتی و درد از ناحیه کمر، کمتر در محافل کشتی دیده می شود.

در این ملاقات که در منزل افشین پیروانی کاپیتان و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و داماد استاد عظیمی صورت گرفت، داوران بازنشسته نام آشنایی همچون، ابراهیم نیک سرشت، مهندس پرویزعرب، یوسف سائقی، هادی سپاسگزار، عباس جان محمدی، سیامک گودرزی، صابر خانی، ایرج منصوری، اکبر انصاری ، مجید احمدی، عیسی ایرانی ، یوسف سرتیپی ، اکبرصوفی ، عزیزاله اطاعتی، منصورجناقچی از داوران جوان ، جدول نویسان بین المللی حسن شریف و حبیب اله استحمامی و پورزاده حسن از مربیان پیشکسوت حضور داشتند.

داوران بازنشسته کشتی که این روزها به دنبال دورهم جمع شدن و فعالیت تشکیلاتی هماهنگ برای باخبر شدن از وضعیت اعضای بزرگ جامعه داوری کشتی که سال ها در کنار هم در راستای اعتلای داوری کشتی ایران حضوری پر رنگ در میادین کشتی داشتند، در حرکتی خود جوش، پیش از این به ملاقات عزیز زحمتکش، سیدحمید مدیرطاهری و علی عبادی سه داور بین اللمللی باز نشسته کشتی که دوران نقاهت را در بستر بیماری طی می کنند، رفته اند.

از نکات قابل توجه در ملاقات استاد عظیمی، پیشنهاد برای تشکیل انجمن یا کانون داوران پیشکسوت کشتی و همچنین صندوق تعاون به منظور تامین هزینه های اقدامات معمول بود که پس از موافقت اولیه حاضران ،عملیاتی شدن این پیشنهاد به پس از بررسی اجمالی و تهیه اساسنامه آن موکول شد.

دیدار استادعظیمی در فضایی بسیار مثبت و پر انرژی و با اهدای لوح تقدیری که خط زیبای آن به وسیله منصورجناقچی استاد خطاطی نوشته شده بود به پایان رسید.

داوران پیشکسوت کشتی- استاد رحیم عظیمی – اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری