دادمرز و عبدولی طلایی های تیم ایران در روز نخست قهرمانی 2017 کشتی فرنگی جهان
1396/05/15-00:05
2415
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

دادمرز و عبدولی طلایی های تیم ایران در روز نخست قهرمانی 2017 کشتی فرنگی جهان

رقابت های 4 وزن دوم از ساعت 11:30 روز یکشنبه آغاز خواهد شد

نمایندگان ایران در 4 وزن دوم حریفان خود را شناختند

در پایان رقابت های 4 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی 2017 جوانان جهان که در شهر تامپره فنلاند جریان دارد، پویا دادمرز و کرامت عبدولی صاحب مدال های طلای اوزان 50 و 60 کیلوگرم شدند تا تیم ایران در روز نخست با شرایطی بهتر از سایر رقبا به کار خود پایان دهد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir این در حالی بود که محمد شربی نیازی در وزن 74 کیلوگرم و امیر محمد نوروزی در 98 کیلوگرم به ترتیب هفتم و هشتم شدند.

نتایج کلی نمایندگان ایران در 4 وزن نخست به شرح زیر است :

در وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر صفرهایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت، در دور بعد مقابل ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت ، در این مرحله مقابل الهام بهرام اف از ازبکستان با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و راهی دیدار فنیال شد.

دادمرز در دیدار فینال با نتیجه 6 بر صفر کوین جردن سویرادو از آمریکا را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی، در دور اول با نتیجه 5 بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد، در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد، در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، در این مرحله مانیش از هند را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و به فینال رسید.

عبدولی در دیدار فینال مقابل الکساندر هروشین از اوکراین با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی، در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد، در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضورر این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت، وی در این گروه با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد.

در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی، در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید، اما در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال باشد به گروه بازنده ها رفت، وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد، اما در مرحله بعد مقابل آروی مارتین ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

قبل از دیدارهای رده بندی و فینال مراسم وزن کشی چهار وزن دوم این رقابت ها برگزار شد و رضایی، کاویانی نژاد، علیزاده و میرزازاده به عنوان نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند که وضعیت جدول آنها به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم محمد جواد رضایی، در دور نخست با سوبولفسکی از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران رومانی و قزاقستان می رود. در این وزن 22 نفر حضور دارند.

در وزن 66 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با پلتوکانگاس از فنلاند مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان کشورهای چک و قرقیزستان می رود.

در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی، در دور اول به مصاف پاجورا از کشور استونی می رود و در صورت پیروزی مقابل این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران لهستان و فنلاند مصاف می دهد. در این وزن 28 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 120 کیلوگرم که 22 کشتی گیر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست مقابل عزیزاف از تاجیکستان قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران آمریکا و استونی رو به رو می شود.  رقابت های اوزان فوق از ساعت 11:30 یکشنبه به وقت تهران بآغاز می شود می شود.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 11:30 یکشنبه آغاز خواهد شد.

کشتی فرنگی – قهرمانی 2017 جوانان جهان - فنلاند

 

اشتراک گذاری