حمید بنی تمیم دبیر کل شورای کشتی آسیا شد
1396/03/10-11:03
1945
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت

حمید بنی تمیم دبیر کل شورای کشتی آسیا شد

جایگاهی که پس از 35 سال دوباره برای کشتی ایران به دست آمد

انتخابات شورای کشتی آسیا پنج شنبه صبح با حضور نمایندگاه کشورهای قاره کهن از جمله قدرت های درجه اول این قاره در حضور نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی در شهر دهلی نو هندوستان برگزار شد و هفت عضو اصلی هیات رییسه و سپس رییس ،نایب رئیس و دبیرکل شورای مذکور برگزیده شدند که در این میان حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی ایران به عنوان دبیرکل این شورا برگزیده شد که درجای خود می توان آن را یک اتفاق خوش آیند برای کشتی کشورمان به حساب آورد .

تورلی خانوف قزاقستانی رئیس شورا و جایگزین کیم کره ایی شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir خوش آیند از این نظر که از سال 1982 میلادی که به علت جلوگیری رییس وقت سازمان تربیت بدنی از معرفی دکتر محمد توکل و زنده یاد استاد امیر حمیدی به عنوان نمایندگان ایران برای شرکت در انتخابات کنفدراسیون کشتی آسیا، ریاست و دبیرکلی کنفدراسیون را از دست دادیم و تا کنون نیز موفق به کسب آن نشده بودیم .

در پایان مراسم انتخابات، دولت تورلی خانوف عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی از قزاقستان، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران، خانم ژانگ از چین، کنت اولیور لی از کره جنوبی و شاران سینگ از هند، سوچان تابارت از تایلند و هیروکی تسوکاماتو از ژاپن به عنوان هفت عضو جدید هیات رئیسه این شورا انتخاب شدند. پس از برگزاری مجمع، جلسه ای با حضور هفت عضو برگزار شد که در نهایت دولت تورلی خانوف از قزاقستان به عنوان رئیس شورای کشتی آسیا انتخاب و جایگزین کیم چانگ کیو از کره جنوبی شد که از سال 1998 ریاست کشتی قاره کهن را به عهده داشت .

همچنین شاران سینگ از هند به عنوان نایب رئیس و حمید بنی تمیم به عنوان دبیر کل شورای کشتی آسیا و  این شورا انتخاب شدند. ایران از سال 2012 میلادی در شورای کشتی آسیا نماینده ای نداشت.

شورای کشتی آسیا – بنی تمیم

اشتراک گذاری