حسین خانی و یزدانی به فینال اوزان 70 و 86 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی راه یافتند
1396/03/10-11:03
1466
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

حسین خانی و یزدانی به فینال اوزان 70 و 86 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی راه یافتند

اسماعیل پور و صادق زاده در دیدار رده بندی

در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی چهار وزن دوم کشتی آزاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز (شنبه) در شهر باکو آذربایجان برگزار شد مصطفی حسین خانی و حسن یزدانی به فینال اوزان 70 و 86 کیلوگرم راه یافتند.

دیدارهای رده بندی و فینال 4 وزن دوم از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، این درحالی است که اسماعیل پور و صادق زاده نیز در دیدار رده بندی اوزان 61 و 125 حاضر خواهند بود.

نتایج صبح امروز آزادکاران 4 وزن دوم کشورمان به شرح زیر است: در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور، در دور اول مقابل رجب منیر آکتاس از ترکیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید، در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهاییشد که در این مرحله مقابل حاجی علی اف قهرمان جهان  و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان با نتیجه 8  بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

حریف وی در این دیدار برنده کشتی میان نمایندگان ترکمنستان و تاجیکستان است. در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی، در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سوربون عبدالخائف از تاجیکستان را شکست داد، در دور بعد در کشتی با اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

وی در این دیدار آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل بحرین و دارنده مدال طلای آسیا را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

حریف وی در دیدار فینال مرتضی علی مسلم اف از آذربایجان است. در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلا و برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و به فینال راه یافت .

حریف وی در این دیدار سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک 2016 و نقره و برنز جهان از ترکیه است. در وزن 125 کیلوگرم جابر صادق زاده، در دور نخست مقابل زمان انور از پاکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید،ی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با جمال الدین ماگومداف دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 7 بر 3 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

حریف وی در این دیدار رجا الکراد از سوریه است.

کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی – باکو

 

 

اشتراک گذاری