حاج عبدالرشید سعداله اف در مکه
1396/06/09-12:06
4459
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

حاج عبدالرشید سعداله اف در مکه

وی بلافاصله پس از رقابت های جهانی 2017 فرانسه به مکه مشرف شد

ستاره کشتی روس ها سال گذشته پس از المپیک 2016 ریو هم راهی مکه شده بود

عبدالرشید سعداله اف دارنده مدال های طلای وزن 86 کیلوگرم گرم جهان در سال های 2014 و 2015 و همچنین طلای المپیک 2016 ریو ، یکشنبه گذشته در فینال رقابت وزن 97 کیلوگرم و آخرین کشتی جهانی 2017 فرانسه، نتیجه را به کائل اسنایدر امریکایی باخت و مدال نقره گرفت، بلافاصله پس از بازگشت از پاریس راهی مکه شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir حاجی عبدالرشید که سال گذشته پس از کسب مدال طلای المپیک 2016 ریو و پس از ازدواجش نیز به مکه مشرف شده بود.

وی که پس از پایان فینال وزن 97 کیلوگرم و در نهایت رقابت های جهانی در بازگشت به هتل محل اقامت تیم روسیه با سرقت کیف پول و تمامی مدارک های شخصی از جمله پاسپورتش به وسیه سارقان عرب مواجه شده بود ، با مساعدت سفارت روسیه و اداره مهاجرت فرانسه به تنهایی و پس از بازگشت تیم روسیه به کشورش بازگشته و بلافاصله نیز راهی مکه شد.

لازم به یاداوری است که حاج عبدالرشید در بازگشت در فرودگاه مسکو و در گفت وگو با خبرنگاران از طرف خود ، مربیان و تمامی کشتی گیران روسیه که نتوانسته بودند در جهانی فرانسه به مدال طلا دست پیدا کنند، عذرخواهی کرده و قول داده بود که پس از چند روز استراحت همگی تلاش خود را از اول شروع خواهند کرد تا در جهانی بعدی ناکامی های جهانی فرانسه را جبران کنند.

عبدالرشید سعداله اف -کشتی آزاد روسیه – مکه

 

اشتراک گذاری