جام بین المللی کشتی فرنگی وهبی امره- حسینی در دیدار رده بندی، علیاری در شانس مجدد
1397/04/30-11:04
1725
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

جام بین المللی کشتی فرنگی وهبی امره- حسینی در دیدار رده بندی، علیاری در شانس مجدد

رامین طاهری در 87 کیلوگرم امروز به روی تشک خواهد رفت

در پایان رقابت های 5 وزن نخست جام بین المللی کشتی فرنگی وهبی امره که از صبح روز گذشته در شهر استانبول ترکیه آغاز شده است، در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین حسینی به دیدار رده بندی رسید و مهدی علیاری نیز در مرحله شانس مجدد قرار گرفت که امروز باید برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان بروند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی بر این اساس در وزن 97 کیلوگرم : مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید، در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل الکسی لودیا از گرجستان با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

علیاری در دیدار شانس مجدد با برنده کشتی گیران ترکیه و قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی به مصاف حسینی دیگر نماینده کشورمان می رود.

امیر حسین حسینی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه یک بر یک آندری گالدخیخ از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت، در این مرحله مقابل جاوید حمزاتوف نفر سوم المپیک (85 کیلوگرم) از کشور بلاروس با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل الکسی لودیا از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

دیدارهای شانس مجدد، رده بندی و فینال پنج وزن نخست برگزار می شوند.

این درحالی است که رامین طاهری دیگر نماینده ایران در این رقابت ها در وزن 87 کیلوگرم امروز رقابت های خود را آغاز می کند که در دور نخست به مصاف صالح آیدین از ترکیه می رود.

جام بین المللی کشتی فرنگی وهبی امره – پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری