جام بین المللی کشتی آزاد دیمیتری کرکین- روسیه ، وزن کشی 4 وزن اول انجام شد
1396/07/07-20:07
2023
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

جام بین المللی کشتی آزاد دیمیتری کرکین- روسیه ، وزن کشی 4 وزن اول انجام شد

نصیری، قیاسی و امامی در 65 کیلوگرم روی باسکول رفتند

مراسم وزن کشتی مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکرین روسیه ، ظهر امروز (به وقت ایران) برگزار شد و 3 نماینده ایران در وزن 65 کیلوگرم روی باسکول رفته حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، این رقابت ها فردا شنبه و یکشنبه با شرکت نمایندگان 19 کشور شامل ایران، روسیه، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، هندوستان، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، مجارستان، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند، مولادوی، بلغارستان، قرقیزستان، رومانی، لیتوانی و استونی  در شهر یاکوتسک روسیه خواهد شد.

در وزن 65 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند، مرتضی قیاسی در دور اول به مصاف کشتی گیری از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران هند قزاقستان دیدار می کند.

یونس امامی در دور نخست به مصاف نماینده کشور ژاپن می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان نمایندگان کشورهای روسیه و مولداوی روبرو می شود. 

مهران نصیری نیز در دور اول با کشتی گیری از روسیه مبارزه می کند و در صورت پیروزی در دور بعد با نماینده دیگر روسیه کشتی می گیرد.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم فردا (شنبه) و مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

این رقابت ها از ساعت 10 صبح به وقت یاکوتسک و 4:30 بامداد به وقت ایران آغاز می شود.

در روز دوم این مسابقات اسماعیل محمودی و کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم و امیررضا امیری در وزن 125 کیلوگرم به میدان می روند.

مصطفی میرعمادیان به عنوان مربی ارشد و محمدحسین سید النگی و فرزاد غیبی به عنوان مربی کار هدایت کشتی گیران را بر عهده دارند.

کشتی آزاد- جام دیمیتری کرکین روسیه – اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری