تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران عنوان سوم جام بین المللی رومانی را کسب کرد
1397/03/12-17:03
2398
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران عنوان سوم جام بین المللی رومانی را کسب کرد

3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دستاورد آزاد کاران نوجوان ایران از این رقابت ها

تیم شش نفره منتخب کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز به عنوان سوم رقابت های بین المللی رومانی دست یافت، تیم های قزاقستان و گرجستان اول و دوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، در این رقابت ها که طی روزهای 10 و 11 خرداد ماه جاری در شهر بخارست رومانی برگزار شد مهدی ویسی، سجاد گودرزی و امیرحسین زارع در اوزان 48، 55 و 110 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، سهراب ادهم خلیلی در وزن 65 کیلوگرم به مدال نقره رسید و  عباس ابراهیم زاده در وزن 48 کیلوگرم صاحب یک مدال برنز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:
در وزن 48 کیلوگرم مهدی ویسی، ابتدا عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان را مغلوب کرد، در دور بعد نماینده کشور مقدونیه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد  و در این دیدار هم کشتی گیری از کشور رومانی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. ابراهیم زاده نیز در این وزن صاحب مدال برنز شد

در وزن 55 کیلوگرم سجاد گودرزی، سه کشتی گیر رومانیایی را تا حضور در دیدار فینال از پیش رو برداشت و در دیدار نهایی نیز با شکست حریفی از کشور گرجستان صاحب مدال طلا شد.

در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین زارع، ابتدا حریفی از کشور قزاقستان را از پیش رو برداشت، در دور بعد نیز کشتی گیر کشور اسلواکی را با ضربه فنی مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مقابل نماینده کشور گرجستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد که در این مرحله نیز کشتی گیری از کشور بلغارستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم سهراب ادهم خلیلی، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کشتی گیری از کشور گرجستان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد، در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی نماینده کشور قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

خلیلی در دیدار فینال مقابل دیگر حریف قزاقستانی مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 71 کیلوگرم هادی شرفبیانی، در دور نخست مقابل کشتی گیر قزاقستانی مغلوب و از دور رقابت ها حذف شد.

رقابت های بین المللی رومانی , تیم کشتی آزاد نوجوانان, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران 

 

 

اشتراک گذاری