تمجید اتحادیه جهانی کشتی از قهرمانی نوجوانان آزاد کار ایران در رقابت های جهانی کرواسی
1397/04/14-12:04
1549
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از قهرمانی نوجوانان آزاد کار ایران در رقابت های جهانی کرواسی

نوجوانان ایران با کسب بیشترین مدال طلا بالاتر از آمریکا و روسیه روی سکوی نخست ایستادند

اتحادیه جهانی کشتی امروز پنجشنبه خبر اصلی سایت خود را به قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در کرواسی اختصاص و از تیم ایران به عنوان قهرمانی که بیشترین مدال طلا کسب کرده و بالاتر از امریکا و روسیه روی سکوی نخست جهان ایستاده است، نام برد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir کسب سه مدال طلا توسط زارع؛ عبدالهی و عموزاد باعث شد تیم ایران ضمن کسب عنوان قهرمانی در بین مدعیان درجه اول کشتی جهان بیشترین مدال طلا را به خود اختصاص دهد.

همچنین فیلم مبارزات فینال سه طلایی کشتی کشورمان مقابل رقبای خود در رقابت های جهانی کرواسی نیز بر روی صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفته است.
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 11 تا 13 تیرماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و در پایان تیم ایران با 3 مدال طلای رحمان عموزاد خلیلی، علیرضا عبداللهی و امیرحسین زارع در اوزان 45، 92 و 110 کیلوگرم، یک مدال نقره محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم، 3 مدال برنز سید عرفان جعفریان، علی اکبر فضلی و محمد کریمی در اوزان 51، 60 و 65 کیلوگرم و با کسب 152 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید. پس از تیم ایران تیم های آمریکا و روسیه به ترتیب با کسب 132 و 116 امتیاز دوم و سوم شدند.
تیم ایران آخرین بار 22 سال پیش ( 1996 میلادی ) در تهران به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2018 جهان – پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

 

اشتراک گذاری