بازی های آسیایی 2018 اندونزی، نشانگر تازه ترین عیار کشتی ایران در سطح جهان
1397/05/27-11:05
1434
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : یادداشت یادداشت

بازی های آسیایی 2018 اندونزی، نشانگر تازه ترین عیار کشتی ایران در سطح جهان

این رقابت ها نشان خواهد داد، در حال حاضر در کجای کشتی جهان قرار داریم

رقابت های کشتی بازی های آسیایی 2018 از فردا یکشنبه با 5 وزن نخست کشتی آزاد شروع و چهارشنبه هفته جاری نیز با 4 وزن دوم کشتی فرنگی به پایان می رسد که نتیجه هرچه باشد، نشانگر تازه ترین عیار کشتی بزرگسالان ما در سطح جهان خواهد بود.

در واقع بررسی واقع بینانه نتایج کسب شده تمامی روند و تاثیرگذاری اقدامات صورت گرفته از صفر تا 100 در اردوها برای آماده سازی شامل طراحی تمرینات ، تغذیه ، بدنسازی و در نهایت اعمال تفکرات حاکم بر عوامل فنی را مشخص خواهد کرد.

از آنجایی که کشورهای صاحب کشتی قاره کهن به خاطر اهمیت مدال های طلا در جدول رده بندی کشورها، با مدال داران جهانی و المپیکی خود گام در رقابت های بازی های آسیایی می گذارند، بطور اتوماتیک کیفیت رقابت ها در سطح بالایی قرار می گیرد و به میدانی تبدیل می شود که یک کارشناسی واقعی می تواند به راحتی عیار تک تک شرکت کنندگان را مشخص کند.

از طرف دیگر نتایج به دست آمده در هر دو رشته آزاد و فرنگی نشان خواهد داد تفکرات حاکم بر اردوها و برنامه های تمرینی تدوین شده تا چه اندازه توانسته ضمن حفظ پتانسیل موجود، زمینه رشد و ارتقای کلاس کشتی گیران طراز اول را فراهم کند و شکی نیست که در صورت گرفتن پاسخ منفی باید تا رقابت های جهانی مجارستان مورد تجدید نظر قرار گیرد.

به هر صورت آنچه مسلم است ، رقابت های کشتی بازی های آسیایی با وجود چهره های صاحب نام و مدال دار جهانی و المپیکی ،یکی از استانداردترین ، سطح بالاترین و همچنین سخت ترین مسابقات بین المللی است و کسب مدال آنهم از نوع طلا، کاری آسان نیست، با این حال امید است که بیشترین طلاها از 12 طلای رقابت های مردان به کشتی گیران ایرانی برسد.

اما چقدر خوب است که نتیجه هرچه باشد، بدون توجیه شکست ها و بزرگنمایی پیروزی ها آنها را واقع بینانه مورد ارزیابی قرار داده و از دستاوردهایش برای کسب نتایجی بهتر در جهانی مجارستان استفاده کنیم . عزیزاله اطاعتی : پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir کشتی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا, پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری