ایران با دو فینالیست در 4 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی جوانان 2017 جهان در فنلاند
1396/05/14-16:05
1915
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی فرنگی

ایران با دو فینالیست در 4 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی جوانان 2017 جهان در فنلاند

پویا دادمرز و کرامت عبدولی در فینال 50 و 60 کیلوگرم

نمایندگان امریکا و اوکراین، حریفان دادمرز و عبدولی

در پایان رقابت های 4 وزن نخست قهرمانی کشتی فرنگی 2017 جوانان جهان که در شهر تامپره فنلاند جریان دارد، پویا دادمرز و کرامت عبدولی به فینال اوزان 50 و 60 کیلوگرم راه یافتند و ساعاتی دیگر باید برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی گیران امریکا و اوکراین بروند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir نتایج نمایندگان ایران در رقابت های صبح و ظهر امروز به شرح زیر است :

در وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر صفرهایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت، در دور بعد ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، در این مرحله مقابل الهام بهرام اف از ازبکستان با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

حریف دادمرز در دیدار فینال کوین جردن سویرادو از آمریکاست.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی، در دور اول با نتیجه 5 بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد، در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد، در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد،  وی در این مرحله مانیش از هند را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و به فینال راه یافت.

عبدولی در دیدار فینال به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی، در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت.

شربی نیازی در این گروه با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در این وزن آکژول محموداف از قرقیزستان و کمال آمر بی از آمریکا در دیدار فینال حضور دارند.


در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی، در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید، اما در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد، اما در مرحله بعد مقابل آروی مارتین ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و حذف شد.

در این وزن آرتور سارگسیان از روسیه و ولادن کوزلیوک از اوکراین فینالیست شدند.


رقابت های اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم نیز فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

کشتی فرنگی – قهرمانی 2017 جوانان جهان - فنلاند

اشتراک گذاری