ایران با 5 فینالیست در 7 وزن دوم قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2017 آسیا در تایلند
1396/05/01-09:05
1894
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

ایران با 5 فینالیست در 7 وزن دوم قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2017 آسیا در تایلند

دیدارهای رده بندی و فینال این رقابت ها ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد

در پایان دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی 7 وزن دوم قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان 2017 که در شهر بانکوک تایلند جریان دارد، 5 نماینده ایران راهی فینال شدند و یک کشتی گیر دیگر نیز در دیدار رده بندی حاضر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، دیدار رده بندی و فینال 7 وزن دوم که از صبح امروز یکشنبه در بانکوک اغاز شده است، ساعاتی دیگر به وقت محلی برگزار خواهد شد.

در پایان مسابقات مقدماتی، سید عرفان جعفریان، مهدی عشقی، میثم زارع، عباس فروتن و سید مهدی هاشمی در اوزان 46، 54، 76، 85 و 100 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند و سید مبین حسینی در وزن 69 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: در وزن 46 کیلوگرم سید عرفان جعفریان، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مقابل کشتی گیری از کشور ازبکستان به پیروزی رسید، در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد حریف هندی گذشت و به دیدار پایانی رسید.

در وزن 54 کیلوگرم مهدی عشقی، در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد حریف مغولی خود گذشت، در دور بعد نیز با همین نتیجه از سد کشتی گیر کره جنوبی گذشت و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 5 برابر نماینده کشور قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 76 کیلوگرم میثم زارع، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر از سد کشتی گیر ازبکستانی گذشت، در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر حریف قرقیزستانی خود را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. 

در وزن 85 کیلوگرم عباس فروتن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کشتی گیر قزاقستانی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید، در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر حریف چینی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 100 کیلوگرم سید مهدی هاشمی، در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر ژاپنی را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 12 بر یک از سد حریف تاجیکستانی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز با ضربه فنی کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و فینالیست شد.

در وزن 69 کیلوگرم سید مبین حسینی در مبارزه نخست مقابل کشتی گیری از کشور کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید، در دور بعد مقابل کشتی گیر پاکستانی با نتیجه 6 بر 7 مغلوب شد، اما با توجه به حضور حریف پاکستانی در دیدار فینال، در گروه شانس مجدد با نتیجه 11 بر 2 کشتی گیر ازبکستانی را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن 63 کیلوگرم امیرحسین مقصودی، در دور اول با نتیجه 4 بر 2 نماینده قزاقستان را شکست داد، اما در دیدار دوم مقابل حریفی از کشور ژاپن 7 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، مقصودی از دور رقابت ها کنار رفت.
لازم به یادآوری است که دیدارهای رده بندی و فینال ساعاتی دیگر به وقت محلی در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار خواهد شد.

قهرمانی کشتی 2017 نوجوانان آسیا – تایلند- کشتی آزاد

 

اشتراک گذاری