ایران با 4 فینالیست در 5 وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه
1397/05/06-22:05
1862
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

ایران با 4 فینالیست در 5 وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه

یخکشی، ابراهیمی، کریمی و محبی در فینال و امامی در دیدار رده بندی

در پایان رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد جام بین المللی یاشاردوغو که در شهر استانبول ترکیه جریان دارد، 4 نماینده ایران به فینال رسیدند و یک نفر دیگر راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی،نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 روسلان قاسیم اف از آذربایجان را مغلوب کرد، در دور سوم مقابل مهساد حسن اف از بلاروس با نتیجه 11 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یخکشی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد آندری بکرنیف از بلاروس گذشت و راهی دیدار فینال شدد که باید در این دیدار به مصاف ساندیپ تومار از هند برود.
در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل حیدر یاووز از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید، در دور بعد الیاس ژومای از قزاقستان را با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل باجرانگ قهرمان آسیا از هند در یک کشتی نزدیک با نتیجه 10 بر 10 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی، در دور اول با نتیجه 6 بر 5 از سد حاجی رجب اف از بلاروس گذشت، در دور دوم مقابل اسلام عزیزاف از قزاقستان با نتیجه 13 بر 2 به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت ، در این مرحله با توجه به حضور نیافتن سردار بوکه از کشور ترکیه به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.
علیرضا کریمی دیگر نماینده کشورمان در وزن 92 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در این مرحله مقابل ایوان یانکوفسکی از کشور بلاروس به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.
دیدار فینال این وزن را کریمی و ابراهیمی از ایران برگزار خواهند کرد.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست مقابل اونگور رمضان از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد، در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر دانیلو کارتاوی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله مقابل حسین جلولیک از ترکیه به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت. 
رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ظهر فردا (به وقت) ایران برگزار می شود.

جام بین المللی کشتی ازاد یاشاردوغو- پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری