ایران با 2 فینالیست و یک نماینده در دیدار رده بندی 5 وزن نخست کشتی آزاد جهانی نوجوانان 2018 – کرواسی
1397/04/11-22:04
1502
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

ایران با 2 فینالیست و یک نماینده در دیدار رده بندی 5 وزن نخست کشتی آزاد جهانی نوجوانان 2018 – کرواسی

قیاسی و زارع در انتظار مدال های طلای اوزان 80 ، 11 و کریمی به دنبال مدال برنز وزن 65 کیلوگرم

در پایان رقابت های 5 وزن نخست رقابت های جهانی کشتی ازاد نوجوانان سال 2018 که در کرواسی جریان دارد، محمدرضا قیاسی و امیرحسین زارع نمایندگان اوزان 80 ، 119 کیلوگرم به فینال راه یافتند و محمد کریمی نیز باید در دیدار رده بندی وزن 65 کیلوگرم برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، این درحالی است که مهدی ویسی در وزن 48 کیلوگرم هم که پس از 2 پیروزی برابر کشتی گیران هند و مولداوی، مقابل نماینده اذربایجان شکست خورد، با راه یابی حریف آذری به فینال باید کار خود را در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.
نتایج آزادکاران نوجوان ایران در 5 وزن نخست به شرح زیراست:

در وزن 80 کیلوگرم محمدرضا قیاسی، در دور اول مقابل باتماگنای انختوشین از مغولستان با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید، در دور بعد آبه ادوارد اسد از آمریکا را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد ،در دور بعد مقابل جاشوا موردین از آلمان با نتیجه 12 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله سعداله آگایف از آذربایجان را با نتیجه 6 بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

حریف قیاسی در دیدار فینال دمیتری الکانوف از کشور روسیه است.

در وزن 110 کیلوگرم  امیرحسین زارع، در دور اول مقابل کیانگ لی از چین با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت، در دور سوم استویان یوردانوف از بلغارستان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

زارع در این مرحله مقابل اسلام اصلان گریویچ از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت.

وی در دیدار فینال به مصاف دانیل کرکولیت از آمریکا می رود.

در وزن 48 کیلوگرم مهدی ویسی، در دور نخست مقابل ویپول تورات از هند با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید، در دور بعد نیز آلین سیورسی از مولداوی را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد.

ویسی در مرحله بعد مقابل علی حسن امیرلی از آذربایجان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت تا ابتدا در این گروه مقابل برنده کشتی گیران ژاپن و بلاروس قرار گیرد و در صورت پیروزی برای کسب مدال برنز به مصاف گگلاشویلی از گرجستان برود.
در وزن 65 کیلوگرم محمد کریمی، در دور نخست کریستوفوروس لویزیدیس از یونان را با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کرد، در دور بعد سولدوخو اولونبایار از مغولستان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت، در دور سوم مقابل ساتو ماساکی از ژاپن با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. 
در وزن 55 کیلوگرم سجاد گودرزی، در دور اول با نتیجه 10 بر صفر وادیل بریگول از مولداوی را شکست داد، در دور بعد مقابل فرهات کلیچ از ترکیه با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ترک در مرحله یک چهارم نهایی، گودرزی از دور رقابت ها کنار رفت.
بر اساس برنامه این رقابت ها مسابقات مرحله نیمه نهایی، کشتی گیران راه یافته به دیدارهای فینال، رده بندی و شانس مجدد پس از وزن کشی مجدد در صبح فردا، ادامه مسابقات خود را تا مشخص شدن نفرات برتر دنبال خواهند کرد.

جهانی کشتی آزاد 2018 نوجوانان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

 

اشتراک گذاری