استاد عطاالله بهمنش در سن 94 سالگی درگذشت
1396/04/12-20:04
1796
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر :

استاد عطاالله بهمنش در سن 94 سالگی درگذشت

وی یکی از قدیمی ترین گزارشگران ورزشی ایران به شمار می رفت

استاد عطاالله بهمنش از قدیمی ترین گزارشگران و کارشناسان ورزشی ایران، پس از مدتها بیماری و در نهایت بیش از یک ماه بستری در بیمارستان به علت عارضه مغزی در سن 94 سالگی چشم از جهان فرو بست .

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir وی که در گزارش اکثر رشته های ورزشی تبحر داشت و در واقع بنیانگزار گزارش زنده ورزشی در ایران بود، یکی از اساتید مسلم گزارش دو رشته کشتی و فوتبال به شمار می رفت که علاقه مندان به ورزش قبل از انقلاب خاطره جذابیت گزارش های وی در فوتبال و کشتی مسابقات مهمی چون جام های جهانی و قهرمانی های جهان و المپیک را هرگز فراموش نخواهند کرد.

مرحوم بهمنش ۲۴ فروردین ۱۳۰۲، در کرمانشاه به دنیا آمد و با فعالیت در سطح قهرمانی دو و میدانی گام در صحنه رقابت های ورزشی گذاشت .

وی از جمله چهره های نادر ورزش ایران به شمار می رود که هم ورزشی بود، هم گزارشگر، هم خبرنگار و روزنامه‌نگار ورزشی و هم مسوول رده بالای فدراسیون.

بهمنش چندین دوره قهرمان دو و میدانی تهران در رشته‌های نیمه استقامت، دفاع راست تیم فوتبال بانک ملی بوده و در رشته‌های تنیس و کوهنوردی نیز فعالیت کرده بود، البته مهمترین علاقه و بیشترین فعالیت بهمنش در زمینه ورزش کشتی بوده و در همین حال به مدت پنج سال نیز سابقه دبیری و نایب رئیسی فدراسیون کشتی ایران رابه عهده داشت .

پایگاه خبری اخبار کشتی ایران درگذشت این چهره فراموش نشدنی ورزش ایران را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش به ویژه خانواده بزرگ کشتی تسلیت عرض می کند.

زمان و مکان مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آن مرحوم متعاقبا اعلام خواهد شد.

عطاالله بهمنش – کشتی – روزنامه نگار ورزشی

اشتراک گذاری