آزادکاران جوان ایران در 4 وزن نخست رقابت های جهانی فنلاند، صبح امروز روی تشک می روند
1396/05/10-09:05
1465
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

آزادکاران جوان ایران در 4 وزن نخست رقابت های جهانی فنلاند، صبح امروز روی تشک می روند

رقابت ها از 11:30 صبح امروز سه شنبه آغاز خواهد شد

نمایندگان 4 وزن اول کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی 2017 جهان در فنلاند عصر روزگذشته در شهر تامپره فنلاند روی باسکول رفته و حریفان خود را شناختند که از صبح امروز سه شنبه به مصاف آنها بروند.

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، وضعیت جدول نمایندگان ایران در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم این رقابت ها به شرح زیر است :

وزن 50 کیلوگرم: شرکت کننده 15 نفر

علیرضا سرلک نماینده ایران در این وزن، در دور اول به مصاف ساکورای از ژاپن خواهد رفت، وی در صورت پیروزی در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران روسیه و هند مبارزه خواهد کرد.

وزن 60 کیلوگرم: شرکت کننده 23 نفر

یونس امامی نماینده ایران در این وزن ، بعد از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف مک ایزاک از کانادا خواهد رفت که در صورت پیروزی در مرحله بعد با برنده دیدار ازبکستان و فنلاند کشتی خواهد گرفت.

وزن 74 کیلوگرم: شرکت کننده 26 نفر

محمد متقی نیا نماینده ایران در این وزن، در دور نخست با مصطفی از مصر دیدار خواهد کرد که در صورت پیروزی مقابل کشتی گیر مصری در دور دوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران اسلوواکی و قرقیزستان خواهد رفت.

وزن 96 کیلوگرم: شرکت کننده 20 نفر

دانیال شریعتی نیا نماینده ایران در این وزن، پس از استراحت در مسابقه اول در دور بعد به مصاف  با مورِک از آمریکا دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی در این دیدار در کشتی بعد به مصاف برنده دیدار مقدونیه و قزاقستان خواهد رفت.

رقابت ها از ساعت 11:30صبح امروز سه شنبه آغاز خواهد شد .

کشتی آزاد- قهرمانی جهانی 2017 فنلاند

اشتراک گذاری