کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان - حسن یزدانی با راهیابی به مرحله نیمه نهایی سهمیه المپیک را کسب کرد
1398/06/30-13:06
1105
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

کشتی آزاد قهرمانی 2019 جهان - حسن یزدانی با راهیابی به مرحله نیمه نهایی سهمیه المپیک را کسب کرد

بهنام احسان پور راهی مرحله نیمه نهایی وزن 61 کیلوگرم شد

بهنام احسان پور و حسن یزدانی به مرحله نیمه نهایی اوزان 61 و 86 کیلوگرم از رقابت های 4 وزن پایانی قهرمانی کشتی آزاد جهانی 2019 که در شهر نورسلطان قزاقستان جریان دارد، راه یافتند، این درحالی است که یزدانی با راهیابی به این مرحله موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir  حسن یزدانی صبح و ظهر امروز در وزن 86 کیلوگرم که دارای سهمیه المپیکی است، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد، در دور سوم با نتیجه 9 بر 2 و ضربه فنی استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت، در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی آرتور نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حریف وی در این مرحله مایلس نازم امینی از سان مارینو است.

در وزن 61 کیلوگرم که غیر المپیکی است، بهنام احسان پور، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را مغلوب کرد، در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 13 بر 12 از سد احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

احسان پور در این مرحله به مصاف ماگومدرسول ادریس اف قهرمان زیر 23 سال جهان از روسیه می رود.

در وزن 79 کیلوگرم که غیر المپیکی است، بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 13 بر 10 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 97 کیلوگرم که المپیکی است، علی شعبانی در دور اول با نتیجه 9 بر یک ابراهیم جیفتجی قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 11 بر 8 مغلوب شد که با شکست این حریف در دور بعدی مقابل شریف شریف اف از آذربایجان از دور رقابت ها کنار رفت .

مرحله نیمه نهایی 4 وزن پایانی و رده بندی و فینال 4 وزن دوم عصر امروز برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است که در ادامه رقابت های 4 وزن دوم یونس امامی در دیدار رده بندی وزن 70 کیلوگرم و علیرضا کریمی در فینال وزن 92 کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت .

تیم ملی کشتی آزاد ایران , حسن یزدانی , کشتی آزاد جهانی 2019 قزاقستان , پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری