5 وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان - قاسم پور راهی فینال شد، صادقی و شهبازی در دیدار رده بندی
1397/08/26-22:08
1674
پایگاه خبری اخبار کشتی ایران
عزیزاله اطاعتی
دسته بندی خبر : کشتی آزاد

5 وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان - قاسم پور راهی فینال شد، صادقی و شهبازی در دیدار رده بندی

زنگنه و طاهری به گروه بازنده ها رفتند

در پایان رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان وضعیت نمایندگان ایران به مراتب بهتر از 5 وزن نخست بود، به طوری که کامران قاسم پور به دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم راه یافت و ایمان صادقی و حسین شهبازی نیز در اوزان 61 و 92 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کشتی ایران www.iwn.ir و به نقل از فدراسیون کشتی، این درحالی است که نوید زنگنه و امین طاهری نیز در اوزان 74 و 125 کیلوگرم به گروه بازنده ها رفتند که در صورت موفقیت بخت کسب مدال برنز را خواهند داشت. نتایج آزاد کاران ایران در 5 وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد لارس شافله از آلمان گذشت، در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عارف اوزن از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله گانخویاگ گانباتار از مغعولستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی  در دیدار پایانی آرتور نایفونوف از روسیه است.

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی، در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی رسید، در دور بعد ارطغرل قهوه چی از ترکیه را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی گئورگیوس پیلیدیس از یونان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد، و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما با باخت 2 بر صفر مقابل شن کریستین فاوز از آمریکا  راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با ایلجا ماتوهان از آلمان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت وی در این مرحله تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف شهبازی در این مرحله مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه با نتیجه 10 بر 10 مغلوب  و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه، پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی با نتیجه 4 بر 3 (ضربه فنی) شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه ابتدا به مصاف اسماعیل عبداله یف از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی با آندرانیک جبرئیلیان از ارمنستان کشتی خواهد گرفت.   در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری، در دور اول مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد، در دور بعد مقابل سعید گامیدوف از روسیه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد.

وی ابتدا باید به مصاف توماس هیلدنبراندت از کانادا برود و در صورت پیروزی بر این حریف به مصاف الکاسندر کولدوفسکی از اوکراین می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دیدار رده بندی مقابل کامیل کوچیولیک از لهستان قرار می گیرد.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال 5 وزن فردا (یکشنبه) شب برگزار می شود.

کشتی آزاد زیر 23 سال 2018 جهان ,پایگاه خبری اخبار کشتی ایران

اشتراک گذاری